REKLAMAČNÍ ŘÁD E-SHOPU DOMIVOSPORT.CZ

 

Domivosport s.r.o.

  • Adresa: Levická 1605, 949 01 Nitra, Slovenská republika

  • IČ: 50223267

  • Obchodní rejstřík: Okresní soud Nitra, odd. Sro, vl.č.40367/N

[REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ ONLINE – ZDE BUDE ODKAZ]


 

I. Všeobecná ustanovení

 

1.1 Společnost Domivosport s.r.o., se sídlem Levická 1605, 949 01 Nitra, IČ: 50223267 (dále jen "Prodávající"), provozuje internetový obchod (dále jen "e-shop") a nabízí svým zákazníkům zboží ke koupi na základě kupní smlouvy uzavřené na dálku. 1.2 Prodej zboží prostřednictvím e-shopu je upraven ve Všeobecných obchodních podmínkách Prodávajícího (dále jen "VOP"). 1.3 Tento Reklamační řád navazuje a doplňuje VOP. 1.4 Reklamační řád popisuje spolupráci mezi kupujícím a Prodávajícím s ohledem na případné vady zboží, jejich uplatnění a nároky, které z nich plynou. 1.5 Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a VOP ještě před objednáním zboží. Objednáním zboží od Prodávajícího souhlasí s níže uvedeným Reklamačním řádem. 1.6 Jako doklad o koupi vystavuje Prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura nebo prodejka). Není-li vystaven samostatný záruční list, slouží jako záruční list příslušný nákupní doklad (dále jen „záruční list“). 1.7 Vyloučení podnikatelů: Tento Reklamační řád se vztahuje výhradně na kupující, kteří vystupují v roli spotřebitele (fyzická osoba nejednající v rámci své podnikatelské činnosti). Práva a povinnosti Prodávajícího a kupujícího – podnikatele týkající se vad zboží se řídí primárně Občanským zákoníkem s ohledem na ustavení v Obchodním zákoníku pro podnikatelské vztahy. 1.8 Kromě práva na uplatnění reklamace poskytuje Prodávající kupujícím možnost výměny nepoužitého zboží do 14 dnů od převzetí z jakéhokoli důvodu. Podmínky jsou blíže upraveny ve VOP.


 

II. Délka záruky

 

2.1 Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. 2.2 Zákonná záruční doba pro spotřebitele je 24 měsíců. U použitého zboží činí záruční doba 12 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím, vyjma výrobků s vyznačenou dobou spotřeby nebo použitelnosti. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu záruční opravy. 2.3 Prodávající může zákonnou dobu prodloužit. Délka prodloužené záruční doby je vždy vyznačena na záručním listu. 2.4 Záruční doba se řídí Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb., s přihlédnutím k tomuto Reklamačnímu řádu. 2.5 Zlevněné zboží: U zboží prodávaného za nižší cenu z důvodu vady nebo nekompletnosti se záruka nevztahuje na vady, kvůli kterým byla nižší cena sjednána. 2.6 Práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží zaniknou, nebudou-li uplatněna v záruční době.


 

III. Záruční podmínky

 

3.1 Prodávající odpovídá za to, že zboží má při prodeji stanovenou jakost, množství, míru a hmotnost. Zboží musí být bez vad a musí odpovídat platným technickým normám. 3.2 Prodávající odpovídá za vady, které má prodané zboží při převzetí kupujícím, a za vady, které se vyskytnou po převzetí zboží v záruční době. 3.3 Výjimky ze záruky: Záruka se nevztahuje na vady vzniklé: a) Nesprávným použitím zboží, neodborným nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou. b) Mechanickým poškozením zboží. c) Používáním zboží v neodpovídajících podmínkách, nadměrným zatěžováním nebo v rozporu s dokumentací. d) Provedením nekvalifikovaných zásahů či změnou parametrů. e) Z důvodu vyšší moci nebo živelné události. 3.4 Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Dojde-li k výměně zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží. 3.5 Dárky: Pokud Prodávající nabízí zákazníkovi k prodanému zboží bezplatně další zboží jako dar, Prodávající neodpovídá za jeho případné vady. Má-li dar vady, na které Prodávající zákazníka neupozornil, je zákazník oprávněn jej vrátit. Při odstoupení od kupní smlouvy je zákazník povinen vrátit Prodávajícímu vše, co obdržel, tzn. i zboží přijaté jako dar. 3.6 Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat stav zásilky a zboží. Je oprávněn odmítnout převzetí poškozené nebo neúplné zásilky. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v protokolu přepravce. 3.7 Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno okamžitě oznámit e-mailem na adresu: eshop@skidomivo.sk, sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento bez zbytečného odkladu zaslat Prodávajícímu. 3.8 Místo reklamace: Místem pro uplatnění reklamace je:

  • Domivosport s.r.o., Levická 1605, 949 01 Nitra, Slovenská republika

  • Zboží lze reklamovat i osobně na prodejně Domivosport, Levická 1605, 949 01 Nitra. 3.9 Kupující může vadné zboží k reklamaci zaslat přepravní službou na adresu Domivosport s.r.o., Levická 1605, 949 01 Nitra. Balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), kopii nákupního dokladu, podrobný popis vady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího. 3.10 Kupující prokáže platnost záruky předložením nákupního dokladu. 3.11 Prodávající má právo odmítnout přijmout zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží nebo jeho součásti jsou znečištěny nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží do reklamačního procesu.


 

IV. Způsob vyřízení reklamace

 

4.1 Odstranitelné vady: Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo na její bezplatné, včasné a řádné odstranění. O způsobu odstranění vady rozhoduje Prodávající. 4.2 Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu zboží, nebo týká-li se vada jen součásti, výměnu součásti, pokud tím Prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady. 4.3 Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit zboží s vadou za zboží bez vady, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže. 4.4 Neodstranitelné vady: Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit, a která brání tomu, aby se zboží mohlo řádně užívat jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo právo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz). 4.5 Kupující má právo na výměnu zboží nebo právo na odstoupení od smlouvy i tehdy, jde-li sice o odstranitelnou vadu, pokud však nemůže zboží řádně užívat pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad. 4.6 Pokud jde o neodstranitelnou vadu, která však nebrání řádnému užívání zboží, má kupující právo na přiměřenou slevu z kupní ceny. 4.7 Jakmile si kupující zvolí jedno z těchto práv, nemůže již tuto volbu sám jednostranně měnit. 4.8 Prodávající nebo jím pověřený zaměstnanec je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů. 4.9 Lhůta pro vyřízení reklamace: Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě. 4.10 Po marném uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové. 4.11 Písemné potvrzení: Prodávající je povinen při uplatnění reklamace vydat zákazníkovi písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. 4.12 Prodávající je povinen o vyřízení reklamace vydat písemný doklad nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. 4.13 Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.


 

V. Součinnost kupujícího

 

5.1 Kupující je povinen poskytnout Prodávajícímu bezodkladně jakoukoli součinnost k ověření existence reklamované vady a k jejímu odstranění. 5.2 Kupující je také povinen dodat zboží při uplatnění reklamace čisté, v řádném obalu, v souladu s hygienickými předpisy, včetně všech jeho součástí a příslušenství. 5.3 Kupující je povinen převzít zboží ze záruční opravy nejpozději do jednoho (1) měsíce od vyrozumění o jejím provedení.


 

VI. Alternativní řešení sporu

 

6.1 Kupující má právo obrátit se na Prodávajícího se žádostí o nápravu, není-li spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva. 6.2 Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR): V případě sporu je pro mimosoudní řešení příslušná Česká obchodní inspekce (ČOI), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz. 6.3 Spotřebitel může využít také platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.


 

VII. Závěrečná ustanovení

 

7.1 Tento Reklamační řád je platný od 6. října 2025. 7.2 Prodávající si vyhrazuje právo změnit Reklamační řád bez předchozího upozornění. 7.3 Kupující při odeslání objednávky zboží z e-shopu Prodávajícího potvrzuje souhlas s tímto platným Reklamačním řádem.

Vážíme si vaše soukromí

Tato stránka používá cookies, aby vám poskytla skvělý zážitek z prohlížení. Všechny důležité informace naleznete na stránce Cookies. Nevyhnutné cookies jsou automaticky zapnuté. Pokud souhlasíte s přijetím všech cookies, které se nacházejí na tomto webu, můžete to potvrdit tlačítkem “Souhlasím a pokračovat“. Pokud chcete svoje nastavení upravit, klikněte na tlačítko “Upravit nastavení cookies“.